Weekend Griffith Park hike!

LA / Permalink / 0
Vilken rolig helg det har varit, borjade iofs redan i torsdags och fortsatte non-stop anda tills sondag kvall. I torsdags var det ju som sagt valley bar crawl, sen pa fredag mottes vi upp pa The Woodman for drinks med ett gang, fortsatte sedan vidare till Hollywood med Anton och vart grannpar, och bestamde helt spontant att aka till dtla och ett warehouse party lol. Blev en kul kvall, dock kande jag mig inte alls lika cool och trendy som alla andra pa detta "warehous party", men men haha. Pa lordagen blev det en heldag med Anton, forst Startbucks run, sen hike i Griffith Park (bilderna), efter shoppade vi tennis gear till honom och jag fick antligen en tennis partner. Vi har ju en tennisbana pa komplexet sa nu ska vi utnyttja den till MAX (yay!!). Efter en timmes tennis blev de middag pa var nya favorit "Garden Cafe" och avslutades med lite jacuzzi time och film mys. Sondagen borjade igen med en hike i Griffith Park, men med Deanne och Jax, kul att catcha up lite. Efter de skyndade jag mig ner till LA och brunch med ett par andra tjejer pa Republique och blev aven en svang forbi SkyBar. Och sondagen avslutades pa basta satt med tennis, bbq i komplexet och film mys. Ar nog sist av alla, men har borjat se triologin "The girl with the dragon tatoo", valdigt intensiv film. 
 
Allt som allt en himla rolig och mysig helg - som en helg alltid borde vara! <3
Alskar denna hike och utsikten over the observatory.
pa toppen av berget med Hollywood skylten langt dar i bakgrunden
Min hiking partner for dagen, Anton
Blev en hel photoshoot dar ett tag, men da har man ett par bilder att valja mellan i alla fall lol 
med eller utan skjorta, that's the big Q 
Perfekt dag for en hike, man kan ju inte annat an att alska SoCal!!! 
Och blev en valfortjant middag pa Garden Cafe, fig and prosciutto pizza - yummy

Liknande inlägg

Till top