Weekend recap - Mucho bieno

LA / Permalink / 0
Har varit en himla fartfylld och rolig helg. I fredags foljde jag med Anton pa hans jobb fest, blev att vi hoppade mellan tva house parties och alla hans medarbetare ar verkligen super trevliga och harliga. Till min forvaning ville alla ha med Merlin, sa han fick en liten party kvall han med. Gick hur bra som helst och han var verkligen festens hojdpunt lol. I lordags hade jag och Anton planerat att ha over lite folk for pool/bbq/drinks till vart complex, och de blev himla lyckat, blev allt som allt sakert cirka 20 personer. Eftersom Anton var ansvarig for grillen och jag for att alla skulle hitta dit, parkering, drinkar osv sa blev de seriost NOLL bilder haha. Himla trist, men fick flera sms efter att vi hade varit sa himla bra "hosts" sa de var ju bra i alla fall. Och de absolut roligaste var idag, sondagen, vi steg upp tidigt, akte ner till Santa Monica och fick prova pa stand up paddle boarding. En 2 timmars session. Forsta gangen for oss bada, och de var hur roligt som helst. Vi hade aven STOR tur och fick sen en hel dros med delfiner som simmade forbi oss, otroligt nara. Tack vare min waterproof iphone case hann jag fanga ett par stycken pa bild <3. Underbar helg som avslutades precis med en sushi middag pa en nyoppnad restaurang down the street from us. 
Merlin och jag pavag till Antons jobb fest, med fluga och allt ;)
pool party
Lilly kom over med sin lill tjej
och hon ville mest simma runt med mig
himla sot tjej
som sagt, inga bilder fran bbq ALLS lol, men en selfie som tack for vinet Brittni tog med sig
sondagens highlight - standup paddle boarding !!! 
komma upp pa bradan - check 
vantar in alla andra eftersom jag var forst ut fran stranden 
till vanster ser ni en av delfinerna 
sa sjukt nara de simmade!?!
Nojd :P 
Glad tjej
posa och halla balansen var lite tricky lol 
haha vi gjorde vart basta i alla fall 
och var instruktor skulle saklart vara en show off lol 
men ja, de var valdigt imponerande 
och han var sa klart sjukt nojd lol 
egentligen ska man inte kolla ner, utan mot horisonten for att lattare halla balansen 
selfie time :P 
sa nojd, sa skulle vara sondags morgon borja :D 
och lite sushi for att avsluta en himla bra helg <3
 

Liknande inlägg

Till top