BungyPump goes to San Diego

Work / BungyPump, San Diego / Permalink / 0
Idag blev de en mini "road trip" till San Diego, ligger vall ungefar 2h bort. Hade bokat in 3 moten med en kiropraktor, en walking organisation och en retail butik. Alla tre verkade positiva och har fatt BP demo stavar att lana och testa. Nar jag korde imellan motena mottes jag av den har underbara havsutsikten och kunde inte lata bli att stanna till och ta ett par bilder. Och tur nog hade jag min selfie stick i bilen haha, men helt arligt blir de ju mycket battre bilder nar man far lite avstand och kan fanga bakgrunden mer! 
Vantar pa mote #1
pavagen till nastamote sag jag en skymt av havet
och nar jag kom narmare sag det ut sahar <3
perfekt for ett bungypump stop
och ett forsok till selfie-stick selfie 
togs en dros, men typ 2 blev bra lol 
som sagt fler forsok.. 
och en till fran annan vinkel :P 

Liknande inlägg

Till top