No sugar for a week!

/ Permalink / 0
Jag ar ju en riktig socker-junkie, vilket inte ar nagot som har insett nyligen utan det ar fakta. Men nu har jag faktistk klarat 3 dagar utan nagon liten godisbit, glass eller starbucks "kakor" och det kanns STORT. Tankte forsoka kora pa en hel vecka ut och se om man overlever lol. Nu ar jag inte sa extrem att all typ av socker har tagits bort, utan jag njuter fortfarande av min nya besatthet "Iced Vanilla Coffee" (vanilj sirap = socker, men skitsamma). Dricker juicer (fruktsocker och sakert tillsatt socker ocska, men skitsamma aven har haha). 
 
Cigaretter ar ju nagot som inte ens finns pa kartan langre, skulle nog aldrig fa for mig att fest-roka eller liknande igen. Men socker ar nastan ett annu varre beroende, men men, baby steps sa kanske man i alla fall inte kanner de dar konstanta suget efter nagot sott. Wish me luck ;)
 
Ska ikvall pa en spontan bio med Lilly som typ bor granne med mig (i LA matt), sa de ska bli intressant vad man ska kopa for snacks dar... upp till bevis lol! 
En gron juice nar sockersuget blev lite for starkt.. :)

Liknande inlägg

Till top