Connection error

/ Permalink / 0
Hela kvallen i fredags och mesta delen av lordagen har internet varit nere i lagenheten, och nar man jobbar hemifran ar detta otroligt frustrerande. Men tack och lov skickade de ut en tech-kille idag (lordag) som loste problemet till slut. Han forsokte forklara vad som var felet och hur han har lost de, och de lat vall "ratt" logiskt till en borjan. Men sen nar jag skulle aterberatta detta for mike, var det bara helt BLANK, haha. Fick ur mig nagot i stil med "there was a stop in the cable, and something was mislabeled, and then he fixed it. the end". Maste nog ge dessa tech-killar lite berom! 
Sa nu nar internet problemet ar lost, och Mike trevligt nog fick dags skiftet idag och inte stangningen, sa hoppas jag pa att vi kan hitta pa nagot. En enkel middag eller bio, eller promenad runt i West Hollywood skulle inte sitta fel.. dock tror jag att de blir svart att overtala herr nordin. Men eftersom jag aker pa onsdag till mormor i en hel vecka, sa hoppas jag att han kanske gar med att gora nagot lite extra ikvall. 

Liknande inlägg

Till top