Keep on working, it will pay off.

/ Permalink / 0
Idag har dagen mest gatt ut pa att vila ut, stada lite i lagenheten, njuta av det varma vadret (27 grader!!) och mysa med Merlin sa mycket som mojligt. Tanker till och med lasa lite i en bok, vilket hander valdigt sallan nu nar man inte pluggar langre. Men med en kopp kaffe och lite choklad sa blir det nog ratt mysigt.
.
Innan helgen fick jag byta mina nycklar som bara oppnar mitt kontor och huvuddorren, till ett par master keys. Dessa oppnar allas kontor och alla dorrar i hela vart office, och det kanns sa himla roligt och bra. Det har maste ju betyda att dom litar pa mig mer, speciellt nar jag senare fick reda pa att jag skulle halla pa med foretagets accounting ocksa. Skulle forst bli upplard pa vad det ar som forvantas av mig, men det ar trots allt mycket ansvar att ha hand om foretagets ekonomi... sa nu galler det att step it up and perform.
.

Liknande inlägg

Till top