Some things are just annoying

/ Permalink / 0
Jag har kommit till en punkt där jag känner mig otroligt less på att pendla fram och tillbaka till skolan. Jag blir bara på dåligt humör och kan snart inte ignorera hur less jag är på situationen. För jag har ändå pendlat såhär i nästan fem månade. Det är väldigt många timmar slösade på att sitta på både bussar och tåg. Om man jämför med hur kort tid det skulle ta att köra samma sträcka, är skillnaden löjligt stor. Jag försöker att inte klaga och tänka att det är ju värt det, men när man springer från bussen till tåget och missar tåget med bara några sekunder (ser tåget åka ifrån perrongen) och man måste vänta 30 min på nästa och då har man fortfarande en timme tills man är hemma, då är man väldigt less på allting! . Men jag har en fin pojkvän som väntar på mig hemma och lagar en sen middag till oss. De jämnar ut de negativa och lämnar mig på plus sidan till och med.

Liknande inlägg

Till top