Thoughts

/ Permalink / 0
Man brukar saga att antingen har man tur i spel eller karlek, att man pa nagot satt inte kan ha bade och. Pa senaste tiden har jag kant att jag har tur med mitt jobb (sjalvklart mycket press, men kanns anda valdigt givande), men har mer och mer markt att jag inte har nagot socialt liv. Forutom jobb sa umgas jag saklart med Mike (vi ar ju tillsammans haha) och Merlin, men jag har ingen egen familj har, inga egna vanner egentligen och ingen som jag kan ringa for att bara ta en fika eller lunch. Jag kan inte komma ihag senast jag gick ut och dansade, vi har absolut inga planer for Halloween, har inte ens funderat pa en kostym, och ja det hander liksom inget.
 
Sen kan jag vall ocksa dela med mig av att jag ar lite besviken pa M's familj, jag har alltid spenderat tid och pengar pa att kopa fodelsedags presenter till dom, och aven fixat extra nar Mike fyllt ar (ja ni vet, fixat med tarta, ballonger osv). Men nar de kom till min 25 ars dag, da fick man inte ens ett grattis sms, och sa har 2 manader senare ar de fortfarande ekande tyst. Kan bli annat an lite bitter och besviken. 
 
Men for att avsluta pa on a good note, sa har jag ju roliga saker att se fram emot. Forst ut ar en resa till mormor och morfar, dar mamma flyger in ocksa - ska bli helt underbart att fa ses i en hel vecka. Och i mitten pa December sa kommer ju Stina och Fredrik och stannar over bade jul och nyar - yay!! 
Mys Merly far en alltid pa bra humor igen! 

Liknande inlägg

Till top