SACC-LA Business Mixer

/ Permalink / 0
Eftersom jag ar medlem i SACC-LA (Swdish American Chambers of Commerce - Los Angeles) sa blev de min forsta business mixer igar. Det har varit lite uppehall over sommaren, sa igar var forsta eventet. Det var uppe pa ett rooftop mitt i West Hollywood - super fint, och det var sa harligt att hora svenska spraket pratas lite titt som tatt. Det skrev aldrig vilken dress-code det var, sa jag tog en klanning och flats for att vara varken eller. Men jag borde ha vetat att svenskar klar upp sig (atminstone i LA), sa memo till nasta gang ar att bara klackar haha. 
Underbar utsikt fran hotellet - tyvarr kom inte downtown LA med pa bilden.. men de finns dar till hoger ;)
Sa har mysigt sag det ut efter att solen hade gatt ner (lanad bild)

Liknande inlägg

Till top