Yesterday:

/ Permalink / 1
Helgen börjar alltid på torsdagar för oss, så även igår. Började på Legends för att sedan åka vidare till Pike Bar. Fick skjuts med två sjukt roliga killar (slapp betala taxi, katjing hehe). Sjöng med i alla dåliga pop-låtar hela vägen i bilen, skrattade tills jag grät nästan. Sen bytte vi ut dom killarna mot några andra. Kvällen slutade inte alltför sent. Men idag mådde jag verkligen inte bra när jag vaknade upp. Och nej, jag var inte bakis, utan det var nog någonting mer. Svimmade i korridor när jag var påväg till toaletten, när jag vaknade till så låg jag på golvet. sjukt läskigt var det i alla fall. Men nu verkar jag må lite bättre :)
efterfesten var lite mysko, minst sagt ?! hehe
#1 - - frida:

alltså gu.. du får inte må dåligt sådär, blir orolig :S Tur att det känns bättre nu iaf :)

Liknande inlägg

Till top