Stepping it up

/ Permalink / 2

Nar jag borjade pa mitt jobb var jag bara en account analyst, sen fick en tjej, Hilary, sparken och da fick jag snabbt flytta upp tilll hennes position och ta over arbetsuppgifterna. Gick fran en liten qubicle till ett eget kontor. Under mandagens mote sa fick jag reda pa att Jessica, min inte allra hogsta chef, men den som jag alltid rapporterar tillbaka till pa kontoret skulle lamna foretaget. Sa nu helt plotsligt blir jag tranad i alla hennes arbetsuppgifter. Det har kanns sa klart jatte roligt och samtidigt overvaldigande. For nu ska jag forsoka lara mig allt vad hon ansvarar for och under tiden fortfarande uppehalla mina "vanliga" sysslor. Hon ar kvar i tva veckor till, sa den har veckan har jag ett schema for varje dag om vad vi maste ga igenom, for nasta vecka ska jag kora pa sjalv, och ha Jessica som skuggar mig och ser till att jag gor allting ratt. Fick en chans att prata med min chef idag, lite snabbt, och forklarade att jag inte alls har nagot emot allt det har nya ansvaret och ska verkligen gora mitt basta for att lara mig allt snabbt, och klara av allt ansvar. Han verkade bli postivit overraskad av det, sa nu galler det bara att bita ihop, vara pa alerten och inte gora nagra misstag.  Jag hoppas att det har kan leda till nagonting jatte bra och inte minst skulle det vara en otroligt bra erfarenhet sa har tidigt i karriaren. Kanner verkligen hur jag ar pa spann hela tiden, timmarna racker inte till och jag vill sa garna bara bemastra allting och visa att jag visst klarar av det har. Hall tummarna nu att jag fixar det kommande veckorna och far en chans pa den har positionen.
.
Det mest roliga ar att jag lasta mitt horoscop precis innan helgen och dar stod det, jag citerar, "You may be heading for a raise or a promotion, and your job situation is stable". Nu hoppas jag verkligen att det stammer, det hade varit helt underbart.
.

#1 - - Sti:

De dröjer inte länge innan du styr stället ;)

#2 - - frida:

haha, håller med stina! ;)

Men wow valeria! Gud va roligt! Så glad för din skull!!!

Liknande inlägg

Till top