House music / New friends / Clifton's Cafeteria

LA / Permalink / 0
Ok, nu var det en vecka eller sa sedan jag uppdaterade bloggen, sa tankte forsoka lagga upp ett par inlagg om de som hant senast.. mest Halloween event sjalvklart, men aven lite annat, kan vara kul att se resterande av bilderna som inte akte upp pa instagram (@valeriafrejlin) eller facebook. 
 
So here we go!
 
For tva veckor sedan overtalade Anton mig att folja med pa en house music konsert i downtown LA med ett par av hans vanner. Hade inga storre forvantningar pa eventet, och hade lika garna stannat hemma framfor en film, men oj sa glad jag ar att jag foljde med. Hade en riktigt rolig kvall, fick lara kanna ett nytt par som precis flyttat hit fran Canada och vi lyckades hamna bakom dj baset och helt enkelt hade en harlig kvall! 
Pa vag till A's vanners rooftop, de hade en lagenhet i dtla
togs inga bilder forran vi kom ner till sjalva event location
Sedan hamnade vi helt plotsligt bakom dj:n, och ni ser ju utsikten det ar alla i publiken som dansar! 
Har var ett av de mer lyckade forsoken till grupp bild lol, da kan ni forsta hur suddiga och daliga resten av dom var. Inte latt nar man ber fulla fest manniskor ta kort :P 
Fick till annu en bild pa oss <3
Efter konserten/festen sa tog vi en svang forbi nyoppnade Cliftons Cafeteria som har ratt sa unik inredning
Som sagt, manga uppstoppade djur, tra detaljer osv
Mest unika var nog de stora tradet de hade mitt i lokalen, och innuti kunde man sitta och ta en drink, aldrig sett nagon liknande forut 
Och var darfor saklart tvungen att ta en bild framfor den :P 
Och dar var kvallen slut! 

Liknande inlägg

Till top