Silly little list

/ Permalink / 0

Vad gör du just nu?

Sitter fram datorn och jobbar, och samtidigt dricker tekopp efter tekopp. Denna dumma forkylningen ska inte fa bryta ut. Snalla! 

Vad ska du göra idag?

Senare ikvall ar det bday middag for en tjej som heter Emma pa STK i West Hollywood. Det blir ett gang pa 10+ tjejer tror jag, och efter de ska jag nog motas upp med Mr. neighbor for drinks. 

Hur mår du?

Inte helt 100%, halsen gor lite ont och huvudet ar lite tungt, men de ska nog ga over fram tills kvallen hoppas jag. 

Berätta något roligt som händer i helgen.

Ska faktiskt aka till Vegas for mindre an 24h (Galet!). Det ar jag och tre andra tjejer, Jessica, Cami och Lilly, och vi aker for att fira Lilly's fodelsedag. Flyget fick vi for en billig peng, och hotellet ar gratis eftersom lilly kande nagon som kunde "hook us up", inte mig emot ;). 

Din favoritprodukt just nu?

Ar helt inne pa Aveda produkter, bade ansikte och har. Allt ar naturlig och organic. 

Vad fick dig att skratta senast?

Stina's sms under min dejt for nan dag sedan, "you can do it!!" haha alltsa skrattade sa hogt nar jag laste de! 

Vem smsade dig senast?

Mr. neighbor pa sms, men om man raknar kik sa var de som alltid Stina ;) finns inte en dag utan att vi pratar, alskar det! 

Liknande inlägg

Till top