The Big 25!

/ Permalink / 0
Det har kants jatte roligt med alla telefonsamtal, sms, paket pa posten och forskottsfirande av min 25 ars fodelsedag - Tack alla fina!! Idag blev de mest en spontan frukost med Mike pa ett bistro down the street for att fira min fodelsedag, sen akta vi bada till jobbet och han slutar inte forran kl 22 ikvall sa inte mer med det.
 
Insag dock precis att jag inte haft nagon tarta, cupcake eller bakelse for att fira min fodelsedag idag, sa ska forsoka overtala Mike att svanga forbi Sprinkles Cupcakes ATM som tydligen ar oppen 24/7 och som man kan kopa cupcakes ur (super goda ar dom jag haft tidigare fran Sprinkles). Vi far se. 
 
Men eftersom jag spenderade storsta delen av dagen med att flanga runt pa jobb arenden sa unnade jag mig en svang forbi Forever21 (tack STINA) och H&M for att unna mig nagot fint. Blev lite nya traningsklader och en klanning.
 
Bestallde in Croissant french toast och farska bar till min frukost imorse - 10 toast far de ;)
Fraga mig inte varfor, men Mike bestallde in en filet mignon till sin frukost - maste vara nagon amerikans foreteelse...
Glad tjej!
Denna klanning, som skiftar mer i gront an vad de syns pa bild, slog jag till pa.
Och dessa lite roligare traningsklader blev de fran Forever21. Hoppas de inte blev for mycket hud nu haha.

Liknande inlägg

Till top