Imorgon gar lasset

/ Permalink / 0
Sista natten nu i Las Palmas lagenheten har ute i Fullerton. Det kanns faktiskt riktigt bra, kommer sa klart sakna lyxen vi haft med en tvattmaskin och torktumlare i lagenheten, men nu far vi andra fordelar istallet. Nya lagenheten har laget som storsta fordelen, nu antligen far jag uppleva riktigt Los Angeles och framforallt West Hollywood. Tankte pa det for nagon dag sedan, sedan jag kom hit forsta gangen har jag testat pa lite olika stallen och boende situationer. Forst var det i dorm room pa universitetet, sen rummis med Simone och 3 andra tjejer (inget jag rekommenderar, alldeles for manga tjejer pa for fa kvadratrum haha), sen beach lagenheten med Mike, suburbia Fullerton som vi har bott i nu och sa antligen flyttar vi till ett lite mer busy och happening omrade. Inte minst kommer det vara bra for BungyPump och ge stavarna mycket mer exposure. 
 
Imorgon kommer vara fullt upp med flytten, men sa fort vi fatt upp internet i lagenheten och kommit till ratta sa ska jag visa er lite bilder :) 
Godnatt fran mig och mysmonstret

Liknande inlägg

Till top