A big blond moment!

/ Permalink / 0

Nu nar vi har flyttat till Brea/Fullerton sa har pojkvannen super nara till sitt jobb, sa nara att han faktistk kan cykla. Imorse nar jag tog bilen till jobbet, sa fick jag sa klart med mig bada garageport nycklarna, och pojkvannen kunde da inte ta cyklen till jobbet... ah klumpig man kan vara ibland - dumma harfarg haha. Hjarnan fungerar inte lika bra pa fredagar, det ar nastan sa att den borjar slappna av och forbereda sig infor helgen. Far verkligen forsoka vara mer noga framover.
.
Annars sa har vi nu spenderat varan forsta natt i den nya lagenheten och jag har inte sovit sa bra pa lange. Ar sa glad att vi fick den har, den ar verkligen precis ratt for oss. Det ar inte bara att den har fler kvadratmetrar, men har aven hogt i tak i bade vardagsrummet och sovrummet, vilket far lagenheten att kannas luftigare och storre. Ikvall ska jag forsoka att hanga upp alla klader i varan (min haha) walk-in-closet och stalla iordning allting i koket. So excited!!<3

Liknande inlägg

Till top