Sing a long

/ Permalink / 0

Igar kvall sa hade Deanne och Robert bjudit over oss och nagra andra pa en kareoke/drink kvall. Maste saga att jag var hogst skeptiskt mot att behova sjunga, men efter nagra drinkar sa slappte det lite och det blev en liten duett med pojkvannen och med Julia (en ny tjej fran Tyskland som ar har en termin). Kvallen slutade med att jag och Julia stod och shotade sjalva i koket och pratade om livet. Idag kan jag inte saga att jag ar alltfor pigg, men mycket har att gora med pojkvannens IRRITERANDE alarmklocka, den ringde i sakert en timme i morse och istallet for att stanga av den sa snoozade han den bara. sa det dar irriterande ljudet fick man hora var tionde minut tills det blev ett slut pa elandet. Men jag ska egentligen inte klaga for jag har bara slappat hela morgonen medans pojkvannen var tvungen att aka ivag till jobbet.
.

.

.

Gar inte att beskriva hur mycket jag alskar det har lilla mys-trollet.

Liknande inlägg

Till top