No more sugar and no more laziness

/ Permalink / 0

Insag precis i denna stund att det ar ju sista april idag, vilket ocksa innebar Valborg. Har alla firat det redan, eller firar alla pa mandagen? Har inte firat det pa tva ar nu, och det finns verkligen ingenting liknande har i usa. Det som firas har bort nu i veckan ar istallet Cinco di Mayo, en mexikansk hogtid (sa klart)... vet inte vad vi firar egentligen, men det ar alltid mycket folk ute den dagen.
.
Annars sa har jag beslutat mig en gang och for alla att inte ata en massa onyttigheter, slut pa allt glassatande. Nar man blir sambo sa ar det sa latt att mysa ihop framfor en film och ata kanske lite for mycket snacks och sant, man blir sa himla bekvam. Men nu har pojkvannen och jag gjort ett bra ryck med att ersatta kolhydrater med sallad, och nasta steg blir att sluta upp med glassatandet (i alla fall for min del). Och nu ska jag vara strikt, varje gang jag blir sugen ska jag ta Merlin ut pa en promenad, sa gor jag nagot bra for honom ocksa!
.

Kan ha varit den skonaste och vackraste hajken jag varit pa, ser ni dimman/molnen i bakgrunden?!
.

Mer frukt och mer smoothies ska det bli.
.

Kanske lite val ouppnaligt, men bikinin var faktiskt fin!
.

Efter lite traning kanske man kan inviga poolen ;)
.

Den har bilden gor mig glad, mysigaste resan vi har gjort tillsammans. Har ar vi framfor the Golden Gate Bridge i SanFran.

Liknande inlägg

Till top