Saknar allihopa, tvivla inte pa det.

/ Permalink / 0
Jag har otroligt daligt samvete om att jag inte har mailat tillbaka till manga eller hort av mig pa ett tag. Det ar absolut inte med flit, men tiden gar forbi sa snabbt och det ar fullt i i skolan just nu. Har midterm pa torsdag i business law och det ar sjukt mycket att lasa och forsta. Sen ar det minst tre laxor varje vecka till alla tre kurserna, hinna umgas med stina, valpen, pojkvannen och borja fundera pa vad jag ska gora nar jag ar klar med skolan om lite mer an en manad.
.
Men jag ska bli battre, nar allt galenskap har lagt sig. Jag antar att livet ar sa har, man vill sa mycket men i slutet av dagen sa hinner man bara med en brakdel av allting. Sen kanske jag borde forsoka komma upp i battre tid pa morgonarna, och inte sova in sa ofta. men det ar ju sa svart nar man har pojkvannen pa ena sidan och merlin pa andra som ar sa mysiga att ligga bredvid.
.
var trotta bebis, also known as mys merlin.

Liknande inlägg

Till top