Hauaween 2011

/ Permalink / 0
Hauaween blev till eftersom halloween festen var hos en kille som hette Robert Haua, haha, pojkvannen som kom pa namnet och sen har det bara fastnat. I alla fall sa var det jatte roligt igar, valdigt mycket folk (trots att jag bara har oss vanner pa bilderna haha). Alla var utkladda och jag tycker faktiskt att stina och jag fick till det ratt sa bra. Vi var varandras motsaters, angel and devil. och pa bilderna ser vi verkligen totalt olika ut, en jatte ljus, blond och "snall" och den andra morkharig och evil.
.
Idag sa ar man sa klart trott som vanligt, men maste gora ett ryck med all skollaxa som har due date till veckan. Och sen eftersom vi bokade vegas resan igar, aker redan nu till helgen, sa maste jag plugga igen lite som jag inte kommer kunna gora under dagarna vi ar i Vegas. Men det ska bli jatte roligt och kanns skont att vi har bokat hotellet antligen.
.
Kim som old lady, the devil and angel
.
the priest and his angel
.
ljuset foll sa perfekt pa hans kors haha
.
sweet and innocent
.
pojkvannen och robert haua.. hauaweeen !
.
Joe as munk and the priest, the holy corner
.
attack..
.
Deanne in the middle as indian
.
and the devil always wins

Liknande inlägg

Till top