So much love!

/ Permalink / 1
Akte med Deanne en svang idag och kollade in black friday rean, 50% off pa jatte mycket och hittade faktiskt en sot blus till jobbet for bara $10 (KAP!). Men annars har jag mest funderat idag over hur lycklig jag ar over mitt liv just nu, visst det ar lite kampigt med pengar just nu, men att veta att man har nagon vid sin sida som stottar en genom allting och som delar allt med en kanns sa bra. Finns nog ingen som jag litar pa sa mycket som pojkvannen och som jag verkligen ser en framtid med. Vill bara att det basta for oss och att vi ska ha ett sa bekvamt och tryggt liv som mojligt, ekonomiskt, for resten har vi redan. Jag menar nar man har hittat nagon som kan hantera ens daliga dagar och humorsvangningar (haha), da har man verkligen hittat den ratta.
.
.
min stottande klippa, basta van och finaste pojkvann.
#1 - - frida:

kärlek är underbart <3

Liknande inlägg

Till top