the days of my life

/ Permalink / 1
Sedan vi flyttade in i vår lägenhet i tisdags har det mest gått ut på att packa upp och bjuda över vänner som vill se den. Det har varit fint väder och en av kvällarna var vi över hos grannarna och satt vi deras brasa och drack kaffe drinkar. ibland så inser man faktiskt hur bra man har det. önskar verkligen att jag kunde ta med mig alla hemifrån och bjuda in till vår house warming party!
-
Sen igår så firade jag och pojkvännen 8 månader tillsammans. rätt stort tyckte jag, så vi unnade oss en god middag på en skaldjurs restaurang här i Long Beach.
-
Vad mer, jo..herregud...var till DVM office idag, vilket är typ vårt trafikverket och anmälde mig till att ta körkortet här. Men visste inte att man blir fotograferad på samma gång, trots att man inte har skrivit provet eller gjort uppkörningen, så nu har jag den fulaste bilden till mitt framtida körkort.. SUCK. haha. hade en extrem bad hair day så jag satte bara upp allting i en hästsvans, luggen och allt. så jag ser praktiskt taget skallig ut på bilden. men men, jag kletade på lite läppglans i alla fall, that's something.
#1 - - Sti:

SKYPE??? :P

Liknande inlägg

Till top