# 1

/ Permalink / 0
Under helgen i Vegas fick jag reda på att Tobi (en av dom tyska killarna) hade berättat för Cissi att han tyckte att jag var attraktiv, rolig och smart. Cissi fick inte säga det här, men gissa vad hon gjorde direkt efter att hon fått veta det .....  mm just det, kom springandes över till mig för att berätta det haha. Jag tror att hon (pga) alkoholen kanske överdrev hela grejen, för det lät som om att han var kär i mig, vilket han inte var/är. Så självklart blev det lite obekvämt efteråt, jag måste ha på något sätt avslöjat att jag visste om det, för han betedde sig inte som vanligt efter det. Känns rätt tråkigt, med tanke på att jag verkligen tycker att han är en fin kille, så förhoppningsvis blir det inte lika konstigt mellan oss framöver.
(för att påminna er, är tobi han i mitten)

Liknande inlägg

Till top